Project Pan 2017 Vyhodnocení aneb co se mi podařilo spotřebovat

pondělí, ledna 22, 2018

Dobré ráno, 
dnes bych se ráda ohlédla za uplynulým rokem a zrekapitulovala, jaké produkty se mi podařilo či nepodařilo spotřebovat v mé osobní výzvě, kterou jsem si loni v únoru dala. Původní článek naleznete TADY, ale dovolím si ho v rychlosti zopakovat.     
Na rok 2017 jsem si dala výzvu a mé cíle byly následující: 
1) V následujícím roce spotřebuji alespoň 20 produktů z řady sprchových gelů, mýdel, šamponů, kondicionérů, mazadel na tělo i obličej všeho druhu (v plné velikosti). 

2) Spotřebuji od každého alespoň jeden kousek dekorativní kosmetiky v následující kategorii (vybrala jsem vždy jeden produkt, který bych chtěla spotřebovat nejvíce, jelikož se jedná o výrobek, který mi doma leží už dlouho) to však neznamená, že nemůžu spotřebovat produkt jiný :-)

Primer: Rimmel Lasting Finish 
Makeup: Rimmel Match Perfection
Korektor: Catrice camouflage
Tvářenka: Revlon Highlighting Rose Palette (jup, je to tvářenka)
Bronzer: Too Faced Chocolate Solei
Rozjasňovač: Becca Opal (pudrová verze)
Pudr: L'oreal True Match 
Oční stíny: Smash od Colourpop
Oční stíny krémové: Maybelline Color Tattoo Taugh as Taupe
Oční linky: Rimmel Scandaleyes Nude/Brown/Black
Produkt na obočí: Brow Zings Benefit (ty to už sakra potřebují)
Balzám na rty: Carmex v kalíšku
Rtěnka: Rimmel Vintage Rose 
Tekutá rtěnka: Too Faced Child Star
Jiné: Revlon Just Bitten Kissable Honey
Lesk: NYX Tea Rose Mega Shine
Paletka: Fleur De Force 01


1) První úkol byl jednoduchý a podařilo se mi ho s klidem překonat. V roce 2017 jsem spotřebovala ne 20  plných lahviček, ale rovných 37, což je skoro dvojnásobek toho, co jsem si slíbila. 
2) V druhém bodě to už tak slavné nebylo. Zůstalo mi ještě trošku primeru a zhruba půlka makeupu, stejně tak půlka korektoru. Pryč je pudr i tvářenka, ale rozjasňovač i bronzer se statečně drží. Zmizela celá paletka očních stínů a dobře jsem si vedla i s carmexem a benefití krabičkou na obočí, rtěnka je skoro na konci i colourpop smash stín je ještě tak na 2 použití a budeme se moci rozloučit. Zbyl mi však taupe stín od Maybelline, lesk na rty od Nyx i linky od Rimmelu. 
Produkty, které mají na krajíčku dopotřebuji snad se začátkem roku, avšak lesk, colortattoo i linky na oči scandaleyes a to včetně brow zings poputují do koše, protože je mám už století a fakt, že se mi je nepodařilo spotřebovat ani v uplynulém roce mluví za vše, jednoduše po nich nesahám. 

Sice nemám splněno na 100%, ale věřím, že to během dvou měsíců doženu. Teď už jdu vybírat produkty na Project Pan 2018, na který se těším ještě víc, protože mám díky očekávanému stěhování velkou motivaci k tomu spotřebovávat. !

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)