Stila Glitter and Glow liquid eye shadow

pátek, března 09, 2018

Krásný pátek všem, 
taky vám březen utíká tak, jako mě? Vždy když začne škola mám problém s časovou orientací, protože mi přijde že neustále píšu seminárky, vytvářím prezentace a připravuji bůh ví co a těch 12 týdnů ve škole mi vždy uteče jako voda. Pátek pro mě znamená uvolnění na tanečních kurzech a nabrání sil před víkendovou prací. Dnes si popovídáme o tekutých třpytivých stínech od značky Stila, které zachvátily kosmetický svět útokem a zamilovaly si je snad všichni, co znám :-)


Glitter and Glow tekuté oční stíny se v dnešní době prodávají již v nepřeberném množství odstínů - na internetu je seženete za cenu kolem 25 dolarů a tak je dobré vědět, jestli má ta investice cenu. Já jsem před Vánoci na stránkách Sephory USA ulovila tento setík, který za tu stejnou cenu obsahoval tři menší verze odstínů, které se mi líbily nejvíce - diamond dust, kitten karma a smoky storm. 



Co vám budu povídat, stíny jsou božské. Jediný diamond dust není tak pigmentovaný a jsou to opravdu spíše třpytky v gelu - ne že by mě to zklamalo, ale krása dvou dalších odstínů se nedá ani vyčíslit. Na instagramu nalenzete krátké video, kde jsem vám odstíny natočila v akci, protože fotky jim jednoduše nedělají žádnou čest! 
Jedná se o třpytky, takže doporučuji pořídit primer na třpytky, aby skutečně držely celý den, ale pokud vám nevadí čas od času odstranit z obličeje pár opadávek, nepotřebujete ani to, protože stíny skutečně drží pigmentované na víčku celý den a krom pár kousků, které vám utečou, drží a drží. Nanášejí se malým pěnovým aplikátorem buď rovnou na víčko, anebo si k větší preciznosti můžete půjčit štětec. Necháte chvilku zaschnout - to je docela důležité a máte na celý den vystaráno. 


Tohle se Stile opravdu povedlo a není se čemu divit, že tyhle stíny miluje celý svět. :-) Nevím, jak víc tyhle krásky vychválit, protože kdo je nezkusil, ten neuvěří, jak božský může produkt být. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)